Monday 19 June 2023

Hello from 2023

 Hello guys!

Hahahhaha punyalah berzaman tak update blog ni. Ni kalau rumah, bukan setakat bersawang tapi dah penuh habuk satu rumah!

Nak kata busy sangat tu tak la, tapi ntah lah.

Macam-macam jadi. 

Kejap, last update bila? 2021?

Aku cerita pasal apa? DIY ey?

Hahahaha maknanaya since Mr. DIY ada 2 kerja aku dah tukar. And tak sempat update sini. Tapi aku update dalam ig. Saja ja la update sana.


Ntah la nak cerita apa lagi sekarang. Yang aku tau, jadi dewasa tu memenatkan.

tiber sangat!


dah k bye! 


- 1.36 pm

No comments:

Post a Comment

Notes~

Assalamualaikum semua!

1) Terima kasih sebab sudi nak kunjung blog yang tak seberapa ni :-)

2) Sorry kalau ada karya Syira macam "erghh hampeh gila ayat dia ni!" or " bapak childish cerpen dia!" or apa2 yang sewaktu dengannya. Syira masih baru nak nak belajar menulis penulisan yang bagus n best so I need ur comment :-)

3) Ada cerita yang kalau korg perasan tak ada sambungan macam terhenti. Tu maybe sebab tak ada idea or Syira terlalu bz. Insya Allah kalau ada masa n idea Syira sambung. Mngikut permintaan (kalau ada)

4) Kalau la.. (Kalau ok?) korang rasa ada idea utk cerpen boleh la email kat syira. Heeee.. kot Syira rasa boleh buat, syira buat :) email : nilliavanilla@gmail.com

5) Kalau mahu comment, sebaik2nya letak la nama. At least I know ur name. Tak la Syira panggil Annonymous1 or 2 je kan?

And lastly, terima kasih sekali lagi sebab masih sudi datang berkunjung sini~


L O S T

Macam biasa intro setiap kali post,  Bersawang sudah blog ni. Hahahaha, aku tak sempat update. Bukan nak kata tak ada masa sungguh nak main,...